Virtual Assistant

Je secretaresse op afstand als marcomprofessional


Zoek je iemand die naast de standaard secretaressetaken ook meedenkt in je marketing en communicatie? Iemand die namens jou nieuwsbrieven en blogs schrijft en je sociale mediakanalen bijhoudt? Dan is onze virtuele assistentendienst wat voor jou. Voor een vast bedrag per maand schrijven we over het reilen en zeilen in je organisatie, naast de meer standaard taken als agendabeheer, telefoondienst en mailcorrespondentie.
Zo is je secretaresse niet alleen je administrator en notulist, maar een wezenlijk onderdeel van je marketingstrategie. Dit kan allemaal vanaf de eigen computer en voor een schappelijke prijs. In een persoonlijk gesprek vertellen we er graag meer over.

Wij bieden acht Virtual Assistent-diensten, voor een vaste prijs.

1. Bloggen
Wat houdt jou bezig? Wat heb je meegemaakt in je organisatie waar je netwerk van kan leren? Wat voor tips en tricks heb jij te delen? Bloggen is niet zomaar een leuk verhaaltje schrijven, maar bijdragen aan de uitstraling van je bedrijf, jezelf als kennisbank opwerpen en werken aan je online vindbaarheid. Ja, dat kost tijd, maar kijk wat het je oplevert. Daarom nemen we het graag van je over.
Tarief: € 25,- tot € 40,- per uur.

2. WordPress-site bijhouden
Het websiteplatform WordPress is ingericht op gebruiksvriendelijkheid en is makkelijk te onderhouden. Maar als je druk bent, gun je jezelf daar ook geen tijd voor. Terwijl het wel een belangrijk deel van je zichtbaarheid is. Denk bijvoorbeeld aan beveiligingsupdates uitvoeren of nieuwsberichten plaatsen. Secretary Solutions weet de weg in WordPress en houdt het graag voor je bij.
Tarief: € 50,- per uur.

3. E-Book redigeren
Een beproefde manier om aandacht te genereren en e-mailadressen te scoren als bedrijf is een
e-book schrijven. Veel ondernemers beginnen er vol goede moed mee, maar lopen op een gegeven moment vast. Het kost gewoon ontzettend veel tijd. Plan eens een sessie met Secretary Solutions, dan zetten wij de belangrijkste punten op een rij en zorgen dat er een aantrekkelijk e-book uitrolt.
Tarief: € 50,- per uur.

4. Sociale Media onderhouden
Even snel een berichtje op LinkedIn, Facebook, Twitter of Instagram? Vergeet het maar. Wil je het effectief doen, dan kost het meer tijd dan je denkt. We doen het graag voor je. #SecretarySolutions
Tarief: € 50,- per maand. 

5. Sociale Mediakalender opstellen
Een van de belangrijkste elementen om sociale media effectief in te zetten is regelmaat. Onze Virtual Assistant stelt in overleg met jou een plan op, een sociale mediakalender, zodat je op gezette tijden iets post en dit goed kunt voorbereiden.
Tarief: op aanvraag

6. Marketingondersteuning
Wil je je product stelselmatig en professioneel onder de aandacht brengen? Nadenken over wat je on- en offline uitstraalt? Door dit vooraf vast te leggen loop je niet in zeven sloten tegelijk en ga je doelgericht met je image aan de slag. Onze Virtual Assistant helpt je je bedrijf als merk te presenteren.
Tarief: op aanvraag.

7. Nieuwsbrief schrijven
Nieuwsbrieven zijn mooie gelegenheden om bij je klanten en relaties onder de aandacht te blijven. Maar dan moet je dat ten eerste wel consistent doen. Ten tweede moet je wel wat interessants te vertellen hebben. Je wilt immers niet in de spambox belanden. Nieuwsberichten typen, ontvangerslijsten toevoegen, afbeeldingen erbij zoeken, testen of alles goedstaat. Ook een terugkerende nieuwsbrief is een tijdrovende klus. Besteed het uit aan Secretary Solutions, dan weet je zeker dat het gestroomlijnd en professioneel verzorgd wordt.
Tarief: € 40,- tot € 60,- per uur.

?8. Informatie verzamelen
?
Wat wil je je klanten vertellen? Welke klanten? Informatie verzamelen en ordenen voor je mailing, de juiste ontvangerslijst selecteren. Soms is het niet moeilijk, maar het moet wel even gebeuren. Laat Secretary Solutions het doen.
Tarief: € 25,- per uur.